oh bulan!

salam semua-mua. pa kabar? harap semua-mua sehat la ya. ari ni masukla tiga ari suda pengkuarantinan h1n1 di UPSI. well, pengkuarantinan h1n1 ni mimang wajar tapi yang inda' wajarnya bila bahagian akademik UPSI menguba sama mengasi awal tarikh cuti pertengahan semester yang spatutnya pada 15hb 8 sampai 23hb 8 dipinda pigi minggu depan. kerja gila. bengang aku terus. sudala aku suda beli tiket balik, sekali tinguk begini pula kejadiannya. kalau ikut cuti pertengahan semester yang asal sebelum diubah oleh senat yang mau disunat balik, insyaALLAH aku sempat berpuasa di bukit garam. aduhhhh!

spatutnya janganla tarikh cuti pertengahan semester tu ditarik. cuti h1n1 ni namanyapun cuti darurat. janganla dikasi sama sama cuti pertengahan semester. mula dari aku dengar kabar² angin pasal pemindaan tarikh cuti pertengahan semester ari tiga tu trus aku kontek bahagian hal ehwal pelajar UPSI dan tanya pasal itu. aku siap cakap "sekiranya tiket yang saya beli itu iala tiket bas mahligai (bas femes balik kelate), saya masih boleh mempertimbangkannya. tapi tiket yang saya beli itu ialah tiket penerbangan yang berharga ratusan ringgit".

akibat kekeciwaan kuitu, maka akupun minta pampasan. sudala nda dapat balik, tiket lagi burned. durang bilang nanti durang kontek aku. kalau aku nda dapat pampasan, mimang aku mengamuk di opis hep nanti tu. tingukla! hehehe. adui buringnya. minggu depan lagi cuti. inilaini gara² h1n1 ni. semua rusak plan. kami punya tesl nite pre grad dinner pun dipostponed pigi 8hb 8. ok enough for that. bikin sakit kepala utakku sejja memikir.


okela. gambar atas ni gambar² si bulan yang aku ambil pakai kamera canon powershot sx1 is ku. kamera biasa² sejjala but not bad. gambar² bulan ni aku ambil kemarin dulu. pakai optikel zum & digital zum. saja², tiada kerja... hmm...


lama inda' bapotoshop. hehehe. it's not magis, it's photoshop!