iyala, diapdit jugaini nanti... tunggu sejja uki?!

salam and helow semua!
aduina lama betul suda aku enda' apdet blog kuini... cayala rikod baru dunia lagi'. mau² satu tahun jugala aku enda' apdet blog kuini. last post ku 10 OCTOBER 2008! mau cakap nothing was up, inda' juga tapi entala tiap kali mau tulis cerita, ada sejja menghalang (kalau enda menipu sebenarnya mamalas! hehehe). iyala terima kasi la sama pengunjung² yg ada juga datang melawat blogku yg buruk ni... hehehe...


ok utk permulaan post tahun dua ribu sembilan ni (2009 mau abis suda sayang, ko baru mau tulis first post utk 2009, kessian betul kao ni!!!), aku mau share pasal cerita pendraip (pendrive). pemegang² watak: Awie Redzuan (aku la baitu, siapa lagi) dan Harlizah a.k.a Ella TESL da 'niggaz' Sampolna girl (whatever~!):


sekadar gambar penerangan... mana tau ada yg inda' tawu apaitu pendraip :p

ceritanya begini... satu pagi ketika aku masi tidur membuat tayik mata (kira² jam 8 pagi, ari isnin), Ella mengsms aku dan ringtun misijku yg sememangnya buli membuatkan satu ruma tebangun membangunkan aku. ceh... misij ku baca...

Ella: di kelas aku. nasib baik ada aku bawa pendraip tapi 4gb jak pendraip kuini, muat kaitu?

Awie Redzuan a.k.a Duan the Sinner membalas...

Awie Redzuan: ai na basal na baitu arung, satu sampolna itu muat kalau 4gb pendraip mu hitu!!!

Ella membalas lagi...

Ella: cilaka! ok c ya in class darling!

hehehe... sebenarnya dia minta install microsoft office 2007 di netbook baru nya... netbook kan indada cd draive. jd tepaksa pakai pendraip, tapi aku pula' indada pendraip... bahilangan suda segala pendraip... jadi aku suru la dia bawa pendraipnya pigi kelas project paper jam 10.00... kejadian nda diingat bila tapi rasanya 2 minggu lepas. skarang ni pendraip makin besar gila. itula aku cakap 'SATU SAMPOLNA PUN MUAT!' hehehehe nanti lagi baru aku tulis cerita aah... babai...