now it's my turn! demam lah... :'(

muka putcat...

skrg ni aku demmam pringkat awal... aku start rasa mau demmam kemarin sbb aku punya tekak sakit betul & aku rasa aku dapat tonsilitis & yes aku kena tonsilitis skrg + demam comes along. Tadi pagi around jam 11 aku pigi klinik kesihatan upsi & ini merupakan kali kedua aku pigi klinik kesihatan upsi (kali pertama tahun 2006, 1st week aku di upsi) dan aku nda sangka the doctor there, Dr. Shafinaz still remember me even after two years! wow! dan taim aku pigi tu sebenarnya masih waktu lecture tapi aku nda buli tunggu suda sbb aku rasa sejuk+pening+the kahak meletup²... gila tu kelas psiko 3 jam! dari jam 10-1. jadi doktor kata aku punya tekak "oh my, it's too bad!" that's what the doctor said. jadi dia bagila aku ubat 4 jenis. salah satunya buli buat high.

this is not "laughter"... this is real medicines, still the best...

jadi lepas balik dari kelas psiko tadi, aku makanla ubat² tu & jam 2 ada lagi klas ELT & the sch. curr. masa aku drive pigi klas tadi aku mula rasa pening² suda & masa dlm kelas, na tu dia, high suda aku sbb ubat² yg aku mkn. jadi budak² prempuan klasku risau suda durang sama aku kalau aku balik driving. akhirnya c Sobri (my sarawakian friend) yg antar aku balik... hehehe... balik rumah jak trus tumbang & tidur ke-high-nganan... hahaha... demmam oh demmam...