kupi tenom

Yit Foh Tenom Coffee Cafe Latte... "botul-botul ho liao!"

ari dua tu aku dapat suda yang kiriman kakak ku dari kk. kirimannya: ambulong 2 (ambuyat mantah), kuih cincin 1, rempeyek 2, krepek ubi padas 2, kupi tenom instant 1, kupi tenom biasa 1. bukan itu jak, ada lagi extra: kecip kain 3, sudu plastik yg bikin makan tapau 1, sama plastik sampah! adikku la punya kerjaitu. hmm... ari 2 mmg ari nda dpt tidur... the reason? YIT FOH TENOM COFFEE CAFE LATTE! wuh, BOTUL-BOTUL KAW! but listen 1st, malam tu aku minum 3 bungkus beturut² sbb aku ingat mau bikin esaimen tapi skalinya malasla pulak... jadi nda buli buat apala... macam² suda cara aku cuba utk kasi tidur ni mata tapi nda juga buli sampai pagi... "macam mayat hidup!" aku kasitau sama adikku si awang. tapi satula aku mau kasitau, ni kupi betul² sedappla! jadi ari rabu tu aku nda drive pigi kampus, si liau bisayaku, si wandi yg ambil kami naik motor sampaila kelas ELT petangpun dia ambil aku sbb siang tu baru aku rasa mengantuk... hehehe

promosi ni... sabah mari talak tipu punya...