CANTIK MANIS & ASSIGNMENTS

elow semua... sorila, lama la juga aku nda teapdit blog ku ni... ai tambah busy suda skrg. ni pun menyimbat kejap sbb kelas di-cancel. so utk nda mengasi keciwa kamu semua, aku adala crita sikit.

Score "Cantik Manis"

Gambar di atas ni gambar skor lagu "Cantik Manis" utk Konsert Kemuncak Seni yang aku dipilih ikut. yahoo! sebenarnya aku pun nda sangka aku dipilih ikut sbb aku bukan major music & bukan juga minor music. i'm doing tesl as my major and geography as my minor. tapi apa²pun, syukurla kan & thanks to my sifu, miss FIZZY SHERANI @ chegu sheera sbb bg kepercayaan sama aku. cuba kamu teka apa instrument yg aku main? hehehe... kalau nda tau lagi, nda taula apa aku mau sakap. hahaha! lagu cantik manis ni sebenarnya lagu tradisional minang kabau & memang lagu caklempong la. but for this concert, we'll do it like an orchestra or ensemble with other instruments. takut jugakla aku sbb biasa main sama set caklempong jak (greteh, tingkah, canang & gendang). insyaallah i'll do my best for my sifu & for the audience. konsert kemuncak seni ni merupakan acara kedua terbesarla di upsi ni selepas the convocation ceremony & perak as a whole sbb inila masanya budak² major & minor music tunjukkan hasil composition durang & skills & technic semuala & ada org² kenamaan yg dtg. tu la yg aku rasa betul² bertuah & syukur. concert tu bulan 3 ni (27, 28 & 29 mac, 3 hari berturut²) & malam ni too bad, ada run through lagi... hmm... wish me luck!


O MY GOD! aku blum start buat lesson plan for TLS!!! matai!


i found ROWENA STARCELEB in my handphone :) hehehe... biasala all my adik² di kelas, semua manja sama aku... (adik² sbb aku paling tua daa...)