MAGSUKUL PA KITA, JULY HAS ARRIVED!


Salam buat semua! Berjumpa lagi kita dalam nunu abar? edisi July. Magsukul pada ALLAH kerana kita masi dikasi umur panjang & masi dapat berjumpa sama keluarga & rakan². Edisi July suda pastinya menjanjikan banyak crita menarik untuk kita kongsikan bersama. Tapi apa yg pasti, crita² itu tentang kami² & jugak crita² masyarakat, khususnya pribumi Sabah & apa² jua crita mengenai negeri Sabah sebagai menepati tema nunu abar? yg akan kami umumkan nanti.
InsyaALLAH dalam edisi July ini akan sentiasa diserikan dgn cerita² kehidupan kami adik-beradik terutamanya dalam menempuh kehidupan pada semester baru 2007/2008 di University Pendidikan Sultan Idris, Tanjong Malim, Perak. Selain itu, insyaALLAH jika diberikan kesempatan, nunu abar? akan muncul dalam versi urang putih disamping mengekalkan nunu abar? yg original (yg ada skrg) dalam mixed Sabahan.
Sama²la kita nantikan nunu abar? edisi bahasa inggeris yang addressnya akan diumumkan karang. Selain itu, team nunu abar? akan mengcover crita² D.T.W Inc. yg tidak sempat dicritakan pada bulan² yg lepas, bulan² yg sepatutnya crita² itu dicritakan. Tunggu aah~!

Gambar intro crita sensasi july... Got the clue?

Aku, si Duan, slaku katua Da Tanax Waguz Inc. dan juga slaku ketua iditor (siapa jugak kisa kalau ejaannya sala?) nunu abar? ingin mengumumkan tema nunu abar? iaitu "where stories of tulun tokou revealed". Dalam idisi july ini jugak, nunu abar? akan mengumumkan urang² D.T.W Inc. secara ditil. Hehehe so, nantikan kemunculannya~! Harap bunga²nya cukup menggerunkan anda untuk trus melawat nunu abar?!

Longlive Tulun Tokou, Longlive Sabahan...

Duan the Sinner,

Chief Editor of nunu abar?