mengadakan crita... pooi! farewel dinner @ garden deli







Endu odu, lamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa suda sa tia kasi apdit ini ni bolog… hahaha... one reason, malaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaassssssssssssssssssss! Jadi untuk tia mangatsiwakan kumurang, sa taruk jugak salita bei. Sem dpn aku nda lagi tinggal sama teslian boys sbb adala sbbnyakan… apa yg pasti, coursemates nda semestinya members… di kelas lain, di rumah lain... manusia… sem dpn aku tinggal di taman bandar, betul² di pekan tanjong malim… aku tinggal sama siapa lagi kalau bukan adik²ku! Hahaha walaupun kami nda sama course, tapi aku lebih gambira sama dorang, itu yg lebih paling sangat terpenting (ambik kau! Bm laras terpaling sangat amat tinggi! Hahaha!). Apa²pun, housemates lama tetap dirindu… lagipun kami akan jumpa juga (of kos!) dalam kelas daa… sebelum aku berangkut ke rumah baru ari tu, aku belanja la diorang ni makan di tempat makan febret aku di garden deli. Ni la antara gambal² yg sempat diambil. FYI, bisuknya kami ada paper material development and adaptation, tapi haram semua nda membaca ulang kaji sbb kamipun nda tau apa yg mau dibaca... wawawa :'(